    From: " " <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny w Millenium - opinie
    Date: Sun, 14 Jun 2009 12:04:05 +0000 (UTC)

    Dominik <dominikz1983[usun_to]@interia.pl> napisał(a):

    > w innych bankach marże są powyżej 2% teraz więc milenium jest jedynym
    > który daje poniżej 2%.

    Mylisz się. W BZ WBK masz 1,35% dla każdego ltv i dla każdej kwoty (warunek
    20% wkład własny). Nawet doliczając wysoką prowizję (3,5%), to i tak wychodzi
    jedna z lepszych ofert na rynku.

    > chodzi mi czy nie ma jakiś opłat o których teraz nie mówią np. za wyciąg
    > bankowy, albo za...coś nie wiem jaki podać przykład...

    Nie ma. Co prawda mogą wprowadzić np. opłatę za konto, bo to wymaga tylko
    zmiany cennika. Na razie jest ok. Fajne konto (przelewy za free, bankomaty
    mille, cash4you i bzwbk za darmo), karta 20/rok. Fajny system internetowy.
    Kredytówka może też być za darmo, mnie zwalniają z opłaty od początku posiadania.

    > i czy w ogóle oplaca się bawić i szukać samemu innego ubezpieczyciela
    > jeśli chodzi o ubez. mieszkana i na życie (czy roczna składka wychodzi
    > taka czy może różnice są znaczące czyli oszczędność w roku przynajmniej
    > 100 zł)

    Według mnie nie opłaca się. Ale sprawdź sam dla konkretnego przypadku.