  • Data: 2009-06-14 20:10:18
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w Millenium - opinie
    Od: " " <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dominik <dominikz1983[usun_to]@interia.pl> napisał(a):

    > zeby dostać kredyt w bz wbk na zakup mieszkania na rynku pierwotnym
    > (czyli mój przypadek) dana spoldzielnia (w moj przypadku) musi byc na
    > liscie zaufanych inwestorow. na tej liscie sa jedynie ci inwestorzy
    > ktorzy maja zaciagniety kredyt w bz wbk - wiec bank bz wbk odpada.

    Nieprawda. Kto Ci takich bzdur naopowiadał?
    U deweloperów, którzy mają kredyty w bzwbk, możesz zaciągnąć kredyt na 100%
    wartości. U reszty są dwa przypadki:
    - obecność na liście warunków specjalnych -> duzi dew. z danego regionu, od
    iluś lat na rynku, brak strat w księgach, min. kilkaset mieszkań oddanych,
    itd.
    - jeśli ktoś się nie łapie na ww., to mieszkanie musi być już ukończone
    (podpisanie AN), żeby bz wbk wypłaciło kasę.

    Pewnie masz ten drugi przypadek, prawda?

    A wracają do mille, to moim zdaniem warto. Kosztów się nie bój, dodatkowych
    nie ma. Wyłącz tylko wszysktie ubezp., jak ci będą zakładać rachunek w
    oddziale.