  • Data: 2009-06-14 20:47:15
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w Millenium - opinie
    Od: "radamanthys" <rmiszkiel@WYTNIJ_TOgmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ponieważ wśród ubezpieczeń wymieniłeś jedno, z którym mam do dziś problem, to jest w
    sumie jedna rzecz, na którą mógłbyś zwrócić baczniejszą uwagę - ubezpieczenie
    niskiego wkładu własnego. Przyjrzyj się zapisowi regulującemu sposób opłacania
    składki i trwania ochrony ubezpieczenowej - czy jest część zapisu mówiąca o sposobie
    postępowania, gdy wartość nieruchomości wzrośnie przed upływem trzech lat (o ile
    wciąż na tyle się ubezpiecza).

    U mnie po roku był aneks do umowy i powtórna wycena i mimo tego, iż wkład własny
    wzrósł do ponad 30% (wartość progowa ubezpieczenia) nie chcieli zwrócić nadpłaconej
    składki mimo zapisów KC nakazujących zwrot.

    Zobacz, czy ta część umowy reguluje taką sytuację, czy wciąż zawiera jedynie
    informację o konieczności powtórnej zapłaty składki po 3 latach gdyby wkład własny
    wzrósł.

    Pozdro,
    R.