  • Data: 2019-11-16 17:46:23
    Temat: Re: Kredyt indeksowany - zwrot spreadu?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    z <...@...pl> writes:

    > A cóż w tym takiego niezwykłego? Że banki mniej zarobią?
    > Przypominam że rentowność w Polsce jet nadal wyższa niż w Niemczech.

    A co to ma do rzeczy? Problemem jest brak elementarnej sprawiedliwości,
    i to na samej górze.

    > Nawet do więzienia nikt nie pójdzie jak w AMBER GOLD.

    A co to ma do rzeczy?

    > Na świecie ciągle ktoś ponosi karę często za czyny niezawinione.
    > Firmy, korporacje, nawet całe grupy społeczne...

    I dobrze Ci z tym? Bo mi nie.

    > TUTAJ WINA JEST i BĘDZIE KARA. Będzie mniejsza jak banki same zaczną
    > proponować ugody. Myśleć panowie BANKIERZY MYŚLEĆ ;-)

    Pisz do bankierów, bo tu nie ma raczej żadnego (przynajmniej
    zabierającego głos).

    > Głosowałeś za wejściem do UE. Bo ja nie.

    Owszem, i akurat tego nie żałuję. Ale co to ma do rzeczy? Chyba że
    chcesz pokazać, że UE też nie jest bez wad. Nigdy nie miałem
    wątpliwości.

    > Jeśli delikwent nie miał zdolności w PLN to jakim cudem znajdowała się
    > w CHF przy ryzyku kursowym o którym bardzo dobrze wiedział bank.

    Twierdzisz że nie potrafisz tak prostej sprawy zrozumieć?
    Zdolność kredytowa jest wyższa wtedy, gdy (względny) koszt kredytu
    jest niższy. Nie trzeba do tego żadnego cudu, wystarczy elementarna
    przyzwoitość.
    --
    Krzysztof Hałasa