    From: "Albert" <alblit(USUNTO)@wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt mieszkaniowy
    Date: Wed, 14 Feb 2007 01:10:05 +0100

    Ja tez jestem za skladaniem papierow do kilku bankow. Oczywiscie tez kiedys
    mialem nadzieje, ze to ING odpowie najszybciej, "a wyszlo jak zwykle"...

    A rok temu kompletnie zmianialem bank i... PKOsa byl gotow wystawic promese
    juz po tygodniu od zlozenia papierow.

    Pozdrawiam
    Albert

    Użytkownik "Marcin Kaminski" <m...@g...art.pl> napisał w