    From: "karciarz01" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt mieszkaniowy w mPlanie mBanku.
    Date: 10 May 2004 01:16:23 +0200

    > Ale przecież kredytu mieszkaniowego nie bierzesz na rok czy dwa. IMHO za
    > duże ryzyko. No chyba że masz zamiar zarabiać w CHF ;-))

    Za duze ryzyko? Dlaczego? Wiesz - ja wzialem kredyt samochodowy w CHF jak kurs
    byl ok. 2,3PLN za CHFa, wiec duzo mnie nie jest w stanie zaskoczyc. Chyba, ze
    masz na mysli warunki makroekonomiczne w Szwajcarii i perspektywy ich zmian...
    Lub w Polsce... ;)

    > A wg czego ustalane jest oprocentowanie tego kredytu? Widzimisie prezesa??

    Jakis pewnie WIBOR czy LIBOR plus stala marza, ktora na mojego nosa moze sie
    zmieniac uchwala zarzadu banku co jakis czas jak nic. A dlaczego pytasz?

    Pozdrawiam,
    Karciarz