  • Data: 2007-01-16 15:06:50
    Temat: Re: Kredyt na auto w Multi
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w
    wiadomości news:eoip9o$vg9$13@node4.news.atman.pl...

    > No to zyskałbym 9 zł miesięcznie. Przy kilkuset tysiącach
    > złotych kredytu to raczej dość mizerna wartość dodana. Przelewy
    > i tak są darmowe.
    >
    > Moze jeszcze przydatne byłoby zwolnienie z prowizji przy innych
    > kredytach, oczywiscie jezeli ktos korzysta...

    Uwazam, ze nieadekwatnie to porownujesz. Jak juz chcesz miec
    kredyt, to mam wrazenie (ale byc moze to jest juz nieaktualne
    wrazenie), ze banki na rozne podstepne sposoby zmuszaja cie do
    zakladania u nich rachunkow, ktorych prowadzenie jest platne lub
    tez przelew z nich sa platne, albo co gorzej chca zebys na nie cos
    wplacal lub przelewal itp. manewry typu platne karty debetowe.
    Dodatkowo nie ma bilansowania. Wiec wtedy zeby miec rachunek z
    bezplatnymi przelewami, musialbys zalozyc kolejny rachunek w innym
    banku, ewentualnie wziac do niego karte, ktory to rachunek i karta
    beda prawdopodobnie platne.

    Nie chwale tutaj Multi, ale jesli chodzi o oferte, to dopoki nie
    musze sie stykac z ich zywym pracownikiem (a to nastepuje
    sporadycznie), jestem ogolnie zadowolony. Choc jak pisze, jest to
    bardzo droga oferta. Ale bez jakichs kruczkow i niejasnych
    zagrywek, o ile ktos zdaje sobie sprawe z tego co podpisuje.

    marekz