    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt na samochod w MultiBank
    Date: Thu, 06 Jan 2005 23:20:17 +0100

    Mirosław Pragłowski <p...@i...pl> writes:

    > Niestety u mnie odpada - prawie co weekend od 700 do 1000 km po drogach
    > polskich

    W takim przypadku faktycznie. Ale to raczej duzo wiecej niz przecietna.

    > + dojazdy do pracy w tygodniu. Łacznie około 25 kkm rocznie.

    I to chyba tez duzo wiecej.

    > To może zamiast odradzać powiedz coś w temacie - kredyt w Multi CHFy czy zł ?

    Wiesz, tu jest tak ze nikt nie wie co jest lepsze. To sie dopiero okaze.
    Realia sa takie: CHF = mniejsze stopy, marza kupno/sprzedaz
    ZL = wieksze stopy.
    Do tego zawsze dochodzi ryzyko kursowe, zlotowka moze sie umocnic
    wzgledem frankow lub odwrotnie.

    Przy dlugim czasie kredytowania duze stopy sa duzym problemem, ale
    przy krotkim az tak zle nie jest.
    --
    Krzysztof Halasa