  • Data: 2009-11-17 18:07:51
    Temat: Re: Kredyt studencki
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Nov 2009 18:00:54 +0100, p47 napisał(a):

    > Ja natomiast twierdzę, że ustawodawca chciał udostępnic kredyt studentom
    > mającym niskie dochody, ponieważ w ustawie WYŁĄCZNIE to kryterium
    > zastosował.
    Ale ja mam w zasadzie w głębokim poważaniu co chciał ustawodawca, mnie
    tylko nie podoba się to, że ktoś żeruje na tym, że ustawodawca się nie
    zabezpieczył.
    Tak swoją skąd znacie wymagany próg dochodu i że dany student go spełnia
    skoro będzie on ogłoszony w grudniu?

    > Ponownie budzę cię ,- tematem postu nie jest to, czy banki miały, czy nie
    > miały prawo tak postapic, ale brak logiki i sensu w takim postepowaniu,-
    > proponowane zabezpieczenia były "silniejsze" niz zwykle tu stosowane.

    Ale co ma do tego logika? Bankom zabezpieczenie nie wystarcza. Te lokaty to
    w bankach w których starano się o kredyt? Ciekaw jestem czy udzieliłyby
    normalnego komercyjnego kredytu na podobnych warunkach. Pewnie też nie.

    A tak wogóle to on się o ten kredyt wogóle starał?
    "W roku akademickim 2009/2010 umowy kredytu będą podpisywane do 31 marca
    2010 r. Bank do dnia 15 lutego 2010 r. poinformuje studenta czy
    przedstawione zabezpieczenie spłaty kredytu jest wystarczające. W przypadku
    gdy nie jest - student może złożyć ponownie wniosek o kredyt w innym banku
    do dnia 28 lutego 2010 r."
    "Próg dochodu uprawniający do otrzymania kredytu będzie ogłoszony w grudniu
    2009 r. "

    --
    Kojer