  • Data: 2008-01-28 16:05:34
    Temat: Re: Kredyt w Citi
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Quental pisze:
    > Czesc,
    >
    > Pewnie niektorym z Was moze moj dylemat wydac sie dziwny (mnie samemu
    > on sie wydaje dziwny), niemniej jednak prosze Was o porade.
    >
    > Otoz Citi zaproponowalo mi pozyczke na najwyrazniej dosc przyzwoitych
    > warunkach. Realne oprocentowanie 9,5% (nominalnie 8,5%). Prowizja 1%.
    Tak samo z siebie Ci zaproponowało?

    [...]

    > ktorych tez sobie dam rade. Klopot w tym, ze w momencie, kiedy byc
    > moze bede potrzebowal te kase, to bank moze juz nie byc taki sklonny
    > dac mi taka pozyczke na takich warunkach.

    Czy masz u nich kartę dobrze obsługiwaną? Jeśli tak to IMO będą Ci takie
    oferty składać co 3-4 miesiące.

    KJ

    PS. A o warunki się dopytaj. Były tu głosy, że jest to owszem 9.5% ale
    cały czas liczone od całej kwoty, a nie tylko od pozostałej do spłaty.
    Co robi całą zabawę nieopłacalną.