  • Data: 2011-08-12 11:08:57
    Temat: Re: Kredyt we frankach
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (12.08.2011 12:35), MarekZ wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Tyle że takie zjawisko (nagły zjazd wartości w PLN o 30% na skutek
    > zdarzeń, których nie obejmowałoby standardowe ubezpieczenie wymagane
    > przez banki) jest skrajnie nieprawdopodobne w porównaniu do możliwości
    > zmian kursowych, czyż nie?

    Czy ja wiem? Mi mieszkanie zjechało o 30% w roku 2008, czuję się
    uwięziony. Daleko od skrajnego nieprawdopodobieństwa.

    > Ja tu nie tyle miałem na myśli brak możliwości refinansowania się czy
    > trudność znalezienia ciołka chętnego do ewentualnego kupienia
    > nieruchomości z wpisaną hipoteką przekraczającą jej wartość, a bardziej
    > to, że przyszłe raty kredytobiorcy frankowego są niekorzystnie dla niego
    > zdeterminowane, a to bezwartościowe kryterium tego nie uwzględnia.

    Zaraz, coś mieszasz. Przecież to kryterium mówi właśnie o ratach. Więc
    albo "raty i tak będą niższe niż dla PLN" i wtedy nie można mówić o tym
    że przyszłe raty bedą niekorzystne, albo przyszłe raty będą
    niekorzystne, ale co za tym idzie - kryterium nie ma zastosowania.

    p. m.