  • Data: 2011-08-12 11:33:25
    Temat: Re: Kredyt we frankach
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4e4509c9$0$3498$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Czy ja wiem? Mi mieszkanie zjechało o 30% w roku 2008, czuję się
    > uwięziony. Daleko od skrajnego nieprawdopodobieństwa.

    Stało się to nagle? Czy po prostu dokonałeś zakupu na lokalnej górce?

    > Zaraz, coś mieszasz. Przecież to kryterium mówi właśnie o ratach. Więc
    > albo "raty i tak będą niższe niż dla PLN" i wtedy nie można mówić o tym że
    > przyszłe raty bedą niekorzystne, albo przyszłe raty będą niekorzystne, ale
    > co za tym idzie - kryterium nie ma zastosowania.

    Ja piszę o kryterium "sumy dotychczas zapłaconych rat" w porównaniu do sumy
    jaka zostałaby dotychczas zapłacona, gdyby kredyt został wzięty w PLN,
    używanym do uzasadnienia, że kredytobiorca frankowy jest w lepszej sytuacji
    niż złotowy. Najwyraźniej może to być kolejna inkarnacja "mantry niskiej
    bieżącej raty".