  • Data: 2010-04-08 10:02:59
    Temat: Re: Kredytówka w PEKAO S.A - niech ich szlak...
    Od: Ranger <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Kostorz pisze:

    > Odsetki powinny wynieść około 1,2zł dziennie, czyli około 3,6zł, a bank
    > policzył odsetki pomiędzy 15,16/03/2010 a 05/04/2010.

    Jest to całkowicie niezgodne z logiką i zasadą funkcjonowania odsetek
    które są naliczane od wykorzystanego kapitału. Okres wykorzystania był 3
    dniowy i za tyle powinni ci policzyć.
    Złożyłeś reklamację i dobrze. Jeśli odmówią proponuję złożyć skargę do
    KNF na bezprawne działania banku.
    Oczywiście jeśli to możliwe powiedziałbym im mimo wszystko "F... Y.." i
    poszedł gdzie indziej.

    Miałem podobną sytuację w "telefoni" play, gdzie za pakiet internetowy
    policzyli mi do końca okresu rozliczeniowego ale transfer liczyli po
    stawkach normalnych (wcześniej złożyłem rezygnację)

    Gdzie się nie obejrzysz wszyscy chcą cię dymać, jak robią to po cichu to
    chodzisz zadowolony, ale takie ruchanie w biały dzień jak Ciebie to już
    podpada pod gwałt :)

    Pozdro