  • Data: 2009-03-28 08:49:58
    Temat: Re: Krosno: ludzka tragedia, dyrekcja niczym dzieci we mgle
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Palm wrote:
    > To jest ciemna strona dzikiego kapitalizmu :-(
    >
    > Zyje marzeniem, ze kiedys dzieki naszemu polskiemu cfaniactwu i co raz
    > lepszym czuciu biznesu, jeszcze wykupimy czesciowo co nasze z rak obcych np.
    > Wedel.
    >
    > Najbardziej mnie wkurzyl Pietraszkiewicz (Prezes Zwiazku Banków Polskich),
    > który wczoraj bronil PolBanku (i innych banków takze) w ich bezczelnych
    > dzialaniach zwiazanych z renegocjacja umów kredytów hipotecznych - i tak sie
    > wlasnie buduje "zaufanie" do polskiego sektora finansowego... A dlaczego ich
> [...]
    czesc Palm, moge ci zareczyc co jedynie, ze PKO BP, gdzie trzyma akcje
    moja patriotyczna polska zona,
    jest polski w polowie. I co ta patriotka ma z tego ze trzyma akcje
    polskiego banku? Nic nie ma.
    Kupowala po 50zl +, obecnie jakies 24zl. Zadnej dywidendy, zadnych
    perspektyw na przyszlosc, ktore by te akcje
    windowaly do gory. Ale gdy ja jej mowie: wez sprzedaj i postaw na
    jakichs grubych Zydow, to ona nie i nie. Pig headed
    czy tez rzeczywiscie stanowi zalazek jakiegos prawdziwie
    pro-polskiego lobby w Pomrocznej?

    fatso