  • Data: 2009-03-28 12:23:48
    Temat: Re: Krosno: ludzka tragedia, dyrekcja niczym dzieci we mgle
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czesc Palm, moge ci zareczyc co jedynie, ze PKO BP, gdzie trzyma akcje
    > moja patriotyczna polska zona,
    > jest polski w polowie. I co ta patriotka ma z tego ze trzyma akcje
    > polskiego banku?

    Kilka dni temu słuchałem fajnej audycji na jakiejś niszowej stacji o bankach
    spółdzielczych. Ponoć po numerze z opcjami sporo małych i średnich firm
    przenosi tam swoje rachunki i rezygnuje z usług molochów. Ponadto zgadnijcie
    gdzie dzisiaj najłatwiej uzyskać kredyt hipoteczny? Ano w spółdzielczakach,
    które "po kryzysie" planują zdobyć ok. 15 procent udziału w rynku. A to już
    niemało...
    AS