  • Data: 2009-10-05 19:10:54
    Temat: Re: Kruczek w umowie kredytowej
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Clegan wrote:

    > Bank jako profesjonalistę obciąża prawidłowe formułowanie regulaminów
    > i umów zatem nie może się tłumaczyć, że piszący zrobił literówkę.
    > Inna sprawa jak taki zapis zinterpretuje sąd - tu nikt nikomu żadnej
    > gwarancji nie da, bo sędzia może mieć zupełnie inne spojrzenie na
    > sprawę niż my.

    Zwłaszcza, że zasadniczo sąd powinien kierować się przede wszystkim
    rozumem (hehe...) i nie tyle literalnym brzmieniem zapisów w
    ustawach/umowach/regulaminach, co raczej ich duchem/sensem/intencją. A
    intencja tego zapisu jest dla mnie jednoznaczna: przelewana ma być cała
    pensja, a nie jej część. Aczkolwiek przelewanie "pośrednie" przez inne
    swoje konto uznałbym za wystarczające. :-)

    --
    MiCHA