  • Data: 2009-02-01 09:53:29
    Temat: Re: Kryzys samochodowy....
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gm29rv$6o9$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Z tego co mi wiadomo kryzys nie dotyczy Fiata 500...

    kryzys nie dotyczy zadnego europejskiego producenta aut. Cala sprawa dotyczy
    trojcy w USA.
    Problem dotyczy bardziej spraw okolozapleczowych niz samej produkcji. W
    kazdym samochdzie 1000 $ to emerytury i inne obciazenia na emerytowanych
    pracownikow.
    Dlatego Toyota moze tak samo wyprodukowany samochod sprzedawac o 1000$
    taniej, co dla przecietnego amerykanina jest juz spora kwota.