    From: "Krab" <k...@p...of.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kto chcia3by sie "wy?alia" w mediach?
    Date: Sat, 8 Nov 2003 03:57:12 +0100

    Użytkownik "krzys" <p...@l...localdomain> napisał w wiadomości
    > Ja mam w mBanku i Lukasie i nie narzekam. Ae STARANNIE wybrałem bank. Po
    > prostu POMYLAEM przed założeniem lokaty...

    ty pomyslales - ale inni zostali nabici w butelke poprzez agresywna i
    klamliwa reklame !
    trudno wiec mowic o stronniczosci jesli artyk jeszcze nie ma, a jego
    powstanie jak nahbardziej ma sens po to by ustrzec nowych naiwnych przed
    coraz to nowymi pomyslamo majacymi na celu wylacznie zlupic ofiare
    ps
    osobiscie nie nazwal bym tego wyrafinowanym mylaniem - raczej miales
    szczescie, ze akurat ten bank nie zdziera az tak jak to robia inne, a tego
    nie mozna wiedziec kilka lat do przodu -))