  • Data: 2004-02-09 15:54:00
    Temat: Re: Kto i kiedy?
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hi!!!

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c089ig$bgf$1@inews.gazeta.pl...

    > bo ja wiem czy taka dziwna?

    Teraz już wiem, że nie taka dziwna :)

    > 19 grudnia była w banku ?
    > To znaczy, że konto zostało zamkniete 30 stycznia(o ile nic sie w BZWBK
    > nie zmieniło)

    Teraz już rozumiem. Faktycznie zamknięte 30 stycznia.

    > Czy owa płatność kartą została jakoś wcześniej przez bank rozliczona ?
    > Czy nie ? Jeśli nie, to dlaczego siostra nie zostawiła wystarczającej
    > ilości kasy na ową transakcję?

    Wszystko rozbija się o to, że praktycznie nie mam kontaktu z siostrą.
    A nie zostawiła na koncie pieniędzy, bo nie wiedziała, że coś jeszcze nie
    zostało
    rozliczone. Przy dużej ilości transakcji nie trudno chyba przegapić...

    Najbardziej dziwi mnie to, że sprawa dotyczy niby transakci z sierpnia...

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl