  • Data: 2004-02-09 15:41:29
    Temat: Re: Kto i kiedy?
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hi!!
    Użytkownik "Anita" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c088of$13d$1@panorama.wcss.wroc.pl...
    > Cześć ,
    >

    > przypuszczam, ze wyglądało to następująco:
    >
    > była dokonana płatność za granicą, zanim dojdą do Polski dokumenty o
    dokonanej płatności i obciążeniu konta moze to trwać nawet 3 miesiące.

    Po pierwsze wówczas siostra nie wyjeżdżała za granicę.
    Po drugie twierdzą, że chodzi o transakcję z... sierpnia 2003.

    To jak zlikwiduję konto ile mam czekać, aby upewnić się, że jest się
    rozliczonym na czysto?

    A jeśli nie byłoby nikogo, do kogo dotarłoby to wezwanie, osoba wróciłaby po
    kilku latach - będzie konto cały czas i opłaty za nie?

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl