  • Data: 2004-02-21 15:31:29
    Temat: Re: Kto i kiedy?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    > Wydaje mi się, że jednak zbyt to czarno widzisz. Ja wiem, że są BTE. Ja
    > wiem, że upoważniam bank do jego wystawienia do jakiejś tam kwoty. Ale ta
    > kwota musi z czegoś wynikać. To podobnie jak z wekslem gwarancyjnym. tez
    > podpisujesz in blanco, ale jak ktoś to wypełni z sufitu, to popełnia
    > przestępstwo.

    Jesli z sufitu, tak - choc wciaz w nakazowce dostanie wyrok, i to Ty
    musisz udowodnic ze pieniadze mu sie nie naleza.

    Jesli jednak bedzie to realna naleznosc, jak w tym przypadku, i jesli
    byly klient banku nie poinformowal o fraudzie, to czego sie spodziewasz?

    Jak bank ma, Twoim zdaniem, odroznic fraud od normalnej transakcji?
    A moze ma zakladac, ze jak klient nie placi zobowiazan, to one nie
    istnieja?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH