  • Data: 2004-02-22 15:31:27
    Temat: Re: Kto i kiedy?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli z sufitu, tak - choc wciaz w nakazowce dostanie wyrok, i to Ty
    > musisz udowodnic ze pieniadze mu sie nie należą.

    Oczywiście masz rację. Z tym, ze poza drogą cywilną w takim wypadku ja bym
    przede wszystkim kierował to na drogę karną.

    > Jesli jednak bedzie to realna naleznosc, jak w tym przypadku, i jesli
    > byly klient banku nie poinformowal o fraudzie, to czego sie spodziewasz?

    Były klient banku o fraudzie poinformować nie może, bo go nikt nie pyta.
    Spodziewam się, ze bank podejmie starania w celu ustalenia z klientem
    (byłym) czy to nie jest fraud. I powstrzyma się od BTE do czasu upewnienia
    się, bo przyznasz, ze opóźnienie sześciu miesięczne jest cokolwiek dziwne.

    > Jak bank ma, Twoim zdaniem, odroznic fraud od normalnej transakcji?
    > A moze ma zakladac, ze jak klient nie placi zobowiazan, to one nie
    > istnieja?

    Po to właśnie wysyła wyciąg z operacji i po to wymyślono termin na
    złożenie sprzeciwu. No bo faktycznie masz rację, że z fusów od kawy tego
    nie wywróżą przecież.