eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzieRe: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
  • Data: 2017-03-13 21:48:06
    Temat: Re: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Imka w
    <news:yae72y3jgsr9.1ws3nywk7x8za$.dlg@40tude.net>:

    > Swoją drogą... rodzą się nowe pytania.
    > Ciekawe czy można w ten sam sposób zmienić hasło przy niezablokowanym
    > dostępie oraz po ilu próbach podania odpowiednich cyferek telekodu bank
    > zaczyna się orientować, że coś tu nie gra?

    Owszem, nie bank tylko teleoperator:

    Nie podałem telekodu, więc obyła sie dodatkowa weryfikacja -- pesle, adresy,
    imiona/ nazwiska ojca/matki w tym panieńskie...

    Porażka -- kiedyś za aprobatą siedzącego obok przyjaciela załatwiłem za
    niego reklamację w banku, znając jego date urodzenia, imiona i nazwiska
    rodziców, i inne takie -- telefony wtedy nie były powszechne, ale to i teraz
    nie problem, da się bez problemu zmienić, nie pytajcie jak, nie odpowiem ;P

    --
    'Tom N'

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1