eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzieRe: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
  • Data: 2017-03-15 17:15:55
    Temat: Re: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    >> Wiem że tak się mówi, ale zapytałem co KONKRETNIE ukradli.
    >
    > Przecież Alfred wyraźnie napisał, że tożsamość, czyli użyli jej danych
    > osobowych.

    Ale rozumiesz co oznacza słowo "konkretnie"?
    Konkretnie które dane osobowe ukradli.
    Być może wbrew pozorom, jest to zasadnicza różnica.

    > "najpierw zablokowali dostęp przez
    > internet, a potem telefonicznie zmienili numer komórki z
    > powiadamianiem SMS."
    >
    > Oczywistym jest, że wpierw telefonicznie zidentyfikowali się jako "to
    > ja bidna kobieta zostałam odcięta od wszystkich kanałów, proszę o
    > przywrócenie buuu".

    Różne rzeczy dla innych oczywiste nie są takimi dla mnie.
    Trudno mi uwierzyć, że wyłudzili dostęp do konta podając tylko dane
    niechronione, które przy pewnym wysiłku może zdobyć każdy. Ale
    oczywiście nie wykluczam takiej możliwości, chciałbym jednak konkretnego
    potwierdzenia, że właśnie tak było i np. że w dalszym ciągu może tak być.
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1