eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzieRe: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
  • Data: 2017-03-14 11:21:55
    Temat: Re: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 14 Mar 2017 11:17:14 +0100, J.F. napisał(a):

    >>> -nieznany sprawca próbował, bez powodzenia, trzykrotnie zmienić
    >>> hasło
    >>> w bankowości internetowej. Dostęp do serwisu transakcyjnego został
    >>> zablokowany.
    >
    >>Wydaje mi się, że to do czegoś było potrzebne. Tzn. zablokowanie
    >>konta
    >>internetowego - no bo jeśli przestępca znał hasło, to mógł także je
    >>zmienić (skutecznie).
    >
    > Byc moze po to, aby infolinia bez podejrzen "odblokowala dostep".

    Żadna infolinia z podejrzeniami - do odblokowania dostępu w mBanku jest
    automat. Podaje się numer klienta, telekod, nowe cyferkowe hasło i
    pozamiatane.

    --
    Imka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1