  • From: "RobertS" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Które banki są popularne wśród internautów?
    Date: Tue, 01 Apr 2008 21:46:17 +0200

    > Odpowiem jako klient multi właśnie: jeśli kupuję w sklepie sieciowym (a
    > robię takich transakcji, na różne kwoty, kilkanaście miesięcznie) i mam
    > do
    > wyboru konta w różnych bankach to... płacę kartą o ile się da ;)

    Mam dokładnie to samo. jeżeli dany towar jest dostępny w kilku sklepach
    internetowych, a w jednym z nich można płacić kartą to wybieram właśnie ten
    sklep. Płatność kartą jest dla mnie b.istotna. Dodatkowo oczywiście zwracam
    uwagę czy sklep nie przerzuca na mnie intercharge'a lub nie zawyża kosztów
    wysyłki...

    Poza tym raczej jest tak, że wszędzie tam, gdzie można płacić
    multitransferem można też płacić kartą. Takie są moje spostrzeżenia.

    Jest jeszcze jeden aspekt. Wczoraj robiłem zakupy w księgarni
    internetowej...miałem nabyć 5 książek, ale kupiłem 7 z tego względu, że
    mogłem zapłacić kartą. Dla mnie ww. transakcja będzie kosztem dopiero za
    ok. 1,5 miesiąca kiedy będę spłacał kartę ;-)

    Nie od dzisiaj wiadomo, że ci którzy płacą kartami wydają zwykle więcej od
    korzystających z gotówki (lub przelewów).

    pozdr.
    RobertS