eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKtóry bank przy kartach chipowych nie da okraść klienta? › Re: Który bank przy kartach chipowych nie da okras'c' klienta?
  • Data: 2009-03-25 09:00:24
    Temat: Re: Który bank przy kartach chipowych nie da okras'c' klienta?
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > Może i bank by tak chciał, ale ustawa mówi coś innego.

    Ostatnia nowelizacja prawa bankowego zakazała takich zapisów?
    A co z kartami wydanymi wcześniej?

    Jeszcze niedawno (może rok, dwa lata temu) w mediach pojawiło się kilka
    materiałów o ofiarach skimmingu. Transakcje złodziei były później z
    użyciem PIN i reklamacje nic nie dały.

    No i dalej nie wiem co bank miałby udowadniać. Klient dał się oszukać,
    klient ponosi odpowiedzialność. Przypominam sobie za to sprawy kiedy
    bank próbował obciążyć pieniędzmi zdefraudowanymi przez pracownika
    klientów. To bym reportaż chyba w TVN, nazwy banku nie pamiętam, tekst
    rzecznika:
    "To nie bank został okradziony tylko klienci, dysponowanie zdeponowanymi
    środkami nie leżało w zakresie obowiązków tego pracownika, to nie jest
    wina banku"

    Sebastian