    From: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ktory bank wyrobi 2-ga KK przy minimum formalnosci?
    Date: Tue, 29 Aug 2006 01:46:54 +0200

    Użytkownik "Adam" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ecvs8b$2h72$1@news2.ipartners.pl...

    > Wyjasnij mi jeszcze prosze powyzsze zdanie.

    Nie. ;-)

    > Przeciez jezeli prowadze legalnie DG, to musze co miesiac
    > wysylac do US PIT-a,
    > w ktorym podaje, jaki mialem przychod, jakie koszty, itd.
    > Dlatego nie rozumiem, dlaczego PIT nie jest tozsamy z
    > informacjami o moich dochodach.

    To co jest na PIT-5 czy PIT-5L to nie musza byc Twoje wszystkie
    dochody. Mozesz osiagac w rozny sposob dochody nieopodatkowane lub
    tez takie rozliczanie dopiero w PIT rocznym (po otrzymaniu
    PIT-8C). Ale to jest prozna dyskusja, bo nikt Cie o PIT nie
    zapyta. A jesli zapyta, to wrocisz tu, i omowimy co trzeba zrobic.
    ;-)

    > Tak. Podpowiedz mi jeszcze prosze, bo jak zadzwonilem, ze chce
    > zrobic skip payment,
    > to powiedzieli, ze ok, ale nie przyslali mi (przynajmniej
    > jeszcze) wyciagu za ostatni miesiac.
    > Nie wiem, moze przysla za miesiac jeden wyciag, obejmujacy dwa
    > miesiace?

    Nigdy nie robilem skip'u, nie mam pojecia, trzeba zapytac w
    Fortisie. Obie mozliwosci sa prawdopodobne. Jesli wyciag sie nie
    wygeneruje to ja bym zrezygnowal z tego skip'u.

    > W kazdym razie ostatni jaki mam jest za okres rozliczeniowy od
    > polowy czerwca do polowy lipca.
    > Myslisz, ze moge z tym isc do Reiffeisena, czy beda sie pytali
    > gdzie mam nowszy?
    > Generalnie przez ile dni honoruja "ostatni" wyciag?

    Nie potrafie powiedziec, ja bym poszedl z tym co jest od razu
    jutro. Do Rajfiego idziesz z pojedynczym wyciagiem, wiec jesli ten
    skip spowodowal, ze wyciag sie nie wygeneruje, nie bedziesz
    przeciez czekal miesiac.

    > A moze zadzwonic do Fortisa i poprosic o ostemplowana historie
    > rachunku KK. Dadza mi cos takiego?

    Dac to dadza, ale nie sadze aby to satysfakcjonowalo Rajfiego jako
    podstawa do przyznania karty w procedurze uproszczonej.

    marekz