    From: "Czytek Newsów" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kultura wypowiedzi pracowników mBanku
    Date: 21 Jan 2004 17:53:15 +0100

    Autor: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
    Data: 21 stycznia 2004 16:59:12
    > Użytkownik "Czytek Newsów" <n...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:1e03.00000e4a.400e9187@newsgate.onet.pl...

    > A niby jaka? Służbowa, to mogłaby sobie być, gdyby Inwestor był pracownikiem
    > banku.

    Nie żartuj.

    Nie pracuję (i nie pracowałem nigdy w mBanku), a miałem okazję
    do wielu _służbowych_ - dla _pracowników_mB_ ale już nie dla mnie :-)) -
    rozmów, i niedosłownie rozmów, z mB.

    W.B. niewątpliwie pracownikiem mB _jest_.
    I rozmowa też nie była (jeżeli w ogóle taka była)
    na prywatny temat i z prywatnych _powodów_... ;-))

    Jak by Wojtuś był nieco mniej nadąsana królewna
    i po prostu wyciął śmieci z Forum, w końcu nie jakieś
    znowu obscena, tylko smarkaty z brodą długą aż za pięty
    kawał, to problem po prostu by nie istniał.

    Ot trafiło na siebie dwóch dzieciuchów.
    Tylko jeden kalendarzowo jakby na to za leciwy... :-/

    A właśnie takie Wojtkowe reakcje - z likwidowaniem
    Forum włącznie - rzeczywiście z tego powodu... ???!!? -
    paradoksalnie przy całej niewiarygodności Inwestora
    _uwiarygadniają_ to co napisał...

    > Albo gdyby Inwestor do banku zadzwonił, albo gdyby mBank uznawał gg
    > za sposób oficjanlego komunikowania się pracowników z klientami. A ponieważ
    > żadna z tych sytuacji nie miała miejsca, to rozmowa była _prywatna_.

    Albo gdy pracownik banku załatwia swoje _służbowe_
    niewątpliwie sprawy (powszechnie wiadomo, że odpowiada
    za Forum) używając prywatnego środka komunikacji
    jakim jest GG.

    Pytajcie W.B. czemu nie użył oficjalnego kanału
    np. po prosu Forum.
    Albo lepiej niech go jego szef spyta... ;->>>

    Po czym za zgodą Inwestora poprosi GG o logi z tej
    rozmowy, jeżeli istnieją...

    Mogło by być zabawnie... ;-))

    > Ewentualnie, gdyby _obie_ strony uważały, że rozmowa była służbowa.

    Prywatna rozmowa w służbowej sprawie?
    Rywinem pachnie... ;-)))

    > Tia, i totalnie śmieszy mnie jak ktoś robi afere z paru bluzgów podczas
    > _prywatnej_ rozmowy na prywatnym (a nie służbowym) gg.

    Mnie bardziej jak poważny pracownik banku, do tego
    od marketingu i szerokich kontaktów z klientelą,
    publicznie przepycha się z niesfornym smarkaczem.

    I potem używa prywatnych kanałów komunikacji,
    bo _nie_umie_ inaczej załatwić swoich _służbowych_
    obowiązków.

    Nieco inaczej to wygląda z tej strony, nie...? ;-))

    > A tak poza tym, to jak Inwestor taki obrażony, to niech zastosuje prawem
    > przewidziane środki, doprowadzi do udowodnienia stosownych okoliczności, a
    > nie orzeka o winie i żąda kary na pbb, bo to żałosne.

    Po co.

    Akurat tu zachował się doroślej od W.B.

    Oczywiście kolejny disklejmer, żeby mi znowu ktoś nie wkładał
    czego w usta (klawiaturę)- o ile to wszystko prawda.

    Po prostu upublicznił skandaliczne zachowanie.

    Ciekawsze by było gdyby to W.B. chciał teraz udowadniać
    swoją rację, i że to jest pomówienie...

    Ale aż tak bardzo prawo mnie nie interesuje... ;-))

    Bardziej to, skąd nagle tak gwałtowna a bezpodstawna
    obrona W.B. przez wszystkich.

    Oglądając rzecz na mForum nie miał bym do tego tak
    oczywistego jak wszyscy przekonania... :-//

    Pozdrawiam...