  • Data: 2004-01-21 18:33:49
    Temat: Re: Kultura wypowiedzi pracowników mBanku
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Czytek Newsów" <n...@p...onet.pl> wrote:

    > I rozmowa też nie była (jeżeli w ogóle taka była)
    > na prywatny temat i z prywatnych _powodów_... ;-))

    Wróżka?

    > Jak by Wojtuś był nieco mniej nadąsana królewna
    > i po prostu wyciął śmieci z Forum, w końcu nie jakieś

    Dlaczego drwisz z kogoś?

    > Ot trafiło na siebie dwóch dzieciuchów.

    I znowu.

    > Albo gdy pracownik banku załatwia swoje _służbowe_
    > niewątpliwie sprawy (powszechnie wiadomo, że odpowiada
    > za Forum) używając prywatnego środka komunikacji
    > jakim jest GG.

    Ty chyba jednak jesteś wróżką.

    > Albo lepiej niech go jego szef spyta... ;->>>

    Albo sprzedawca w kiosku?

    > Po czym za zgodą Inwestora poprosi GG o logi z tej
    > rozmowy, jeżeli istnieją...

    Eh. No i wszystko jasne. A konkretniej Twoje stanowisko. Do bezstronnych ono
    na pewno nie należy.

    > Mogło by być zabawnie... ;-))

    Bawi Cię to?

    > Prywatna rozmowa w służbowej sprawie?
    > Rywinem pachnie... ;-)))

    Znowu wróżka.

    > I potem używa prywatnych kanałów komunikacji,
    > bo _nie_umie_ inaczej załatwić swoich _służbowych_
    > obowiązków.

    I znowu.

    > Nieco inaczej to wygląda z tej strony, nie...? ;-))

    Nie.

    > Po co.

    Bo teraz po prostu jest śmieszny, a do tego oczernia kogoś. Publicznie.

    > Oczywiście kolejny disklejmer, żeby mi znowu ktoś nie wkładał
    > czego w usta (klawiaturę)- o ile to wszystko prawda.

    No taaaaak. Czyli to wszystko to jednak nie wróżby? To skąd ta pewność,
    którą powyżej _wielokrotnie_ wyraziłeś?

    > Po prostu upublicznił skandaliczne zachowanie.

    Nie. Upublicznił coś tam. Nie Tobie oceniać czy jest to prawdą, czy nie.

    > Ciekawsze by było gdyby to W.B. chciał teraz udowadniać
    > swoją rację, i że to jest pomówienie...

    Ma do tego pełne prawo.

    > Ale aż tak bardzo prawo mnie nie interesuje... ;-))

    Zdaje się, że w ogóle Cię nie interesuje.

    > Bardziej to, skąd nagle tak gwałtowna a bezpodstawna
    > obrona W.B. przez wszystkich.

    Chyba Ci się coś pomyliło. Nie znam człowieka, nie wiem, czy coś zrobił, czy
    nie. To co tutaj zaprezentowano jest nagannym zachowaniem zarówno jeśli
    chodzi o stosunki międzyludzkie, jak i jeśli chodzi o prawo.
    Czy teraz jest już to dla Ciebie jasne?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'