  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Kupującym 1m2 po 7000 pod rozwagę
    Date: 1 May 2009 16:06:32 +0200

    On 2009-05-01, Jan Werbiński <j...@j...com> wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To po co miałby zwiedzać Berlin, jeżeli nic nie zobaczy? Do kina też nie
    > musi jechać.
    >:-)

    Poważna wada wzroku nie musi oznaczać totalnej ślepoty.

    > Z Łodzi do Warszawy dojeżdżają codziennie do pracy dużo dalej.

    Tak. Pociągiem, a nie własnym blachosmrodem.

    > W dużym mieście przejechanie w szczycie do pracy trwa pół godziny do godziny,

    Poznań to małe miasto? Mi to zajmuje 10 minut.

    > a przed świętami jechałem w Warszawie z Bemowa do Śródmieścia dwie godziny.
    > Wczoraj we Wrocławiu jadąc z Bielan na Ostrów 40 minut stałem w korku. Duże
    > miasta są fajne za granicą. W Polsce są upośledzone niedorozwojem
    > komunikacyjnym.

    To już wiemy że znasz aż dwa duże miasta. Wow! :>

    > Jest kino, ale słabe. Premiery masz na Internecie, najbliższe multikino jest
    > 30 minut stąd. Mieszkańcy Wrocławia jadąc wieczorem tracą ok. 15 minut.

    I płacą dużo mniej za benzynę.

    > Studiować niby można na miejscu, bo jakaś szkoła wyzsza jest, ale 30 minut
    > stąd jest najbliższy uniwersytet w Zielonej Górze. Niedaleko są cztery duże
    > ośrodki akademickie: Poznań dojazd 2g, Wrocław 1g 20m, Berlin 1g i Drezno 1g
    > 20minut.

    Znaczy ten student to tak ma sam? I kupujesz 3-4 samochody dla jednej
    rodziny?

    > Przez powyższe nie mam ochoty przeprowadzić się do dużego miasta z
    > infrastrukturą komunikacyjną na poziomie 19 wieku.

    Jakoś nie narzekam na Poznań. A co Ty możesz powiedzieć z pozycji
    blachosmrodu?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl