  • Data: 2013-08-25 10:04:23
    Temat: Re: Kursowanie walutowe
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-24 23:32, J.F. pisze:
    > Prawdopodobnie bez znaczenia. Do wszystkich dzwonia, a potem
    > wszystkich odrzucaja :-)

    Widać nigdy nie dostałeś oferty produktu kredytowego.

    > No chyba ze sugerujesz ze banki kredyty proponuja tym, ktorzy maja
    > duze oszczednosci na koncie :-)

    Właśnie tak jest. Opędzić się od nich nie można. W tym tygodniu mbank i
    millenium mnie atakowało. W poprzednim Citi. Wszyscy chcą dać kredyty,
    karty kredytowe itd. A ja im z uporem maniaka odpowiadam, że wolę ofertę
    depozytową. Więcej - są banki (np. Multibank) - które dadzą Ci od ręki
    kartę kredytową pod zastaw lokaty. Im większa lokata tym większy kredyt.

    > Ale o dlugosci kolejki, mafii itp tam nie napisali.

    Ale w Mikołaja też wierzysz?

    > Franki dostales ? Czy jednak zlotowki ?

    Franki. Jak każdy.

    > Po drodze do Grecji potrzeba bylo koron, forintow, lei i lewow, albo
    > paru innych walut. No i drachm.

    Tak, szczególnie samolotem.

    > Jak to fajnie jak wystarczy jedno euro ... a jeszcze fajniej jak nic
    > nie musisz wymieniac.

    Masz rację. Po co zarabiać na różnicy kursów. W ogóle najlepiej nic nie
    zarabiać - jeszcze mniejszy problem.

    > I blad - skoro kurs rosl, to trzeba bylo poczekac, moze jeszcze
    > wzrosnie :-)

    Myślę, że już nawet gimnazjum by zrozumiało.

    > Jesli cie dobrze rozumiem - spekulacja na krotkookresowych
    > fluktuacjach kursow, to alternatywa dla niskooprocentowanej lokaty.

    Nie rozumiesz.

    > No coz, jest to jakis punkt widzenia ... ale juz ci raz z tymi
    > frankami kiepsko poszlo.

    Fakt, 5% w pół roku to beznadzieja. Mogłem na ROR trzymać na 0%. To może
    chcesz trochę waluty, bo przekonałeś mnie, że niepotrzebna?

    > Ale po co kupowac gdy _spada_ a nie zaczekac az spadnie do minimum ?

    Bo nikt nie zna minimum.

    > Nie rozumiem uwagi. Ostatnia denominacja zlotowki nie wiazala sie z
    > utrata wartosci. Podobnie jak wprowadzenie euro.

    Mylisz się. Google.

    > To stare waluty po paru latach traca waznosc jest bez znaczenia, skoro
    > wczesniej je mozna wymienic po ustalonym kursie.

    Mylisz się. Google.

    > Bo sie zdarza, przyznaje. Bezpieczniej jednak zalozyc ze sie dostosuje
    > :-)

    Bezpieczniej choć to nieprawda?

    > Takie zycie. Kiedys bylo wyrazniej.
    > Teraz takie MediaMarkty dzialaja najwyrazniej z wiekszym marginesem.

    O Wielki Elektryku! Nie tylko MM jest na rynku. W każdej branży dziś tak
    jest.

    > To sa drobne fluktuacje, ktore wiele nie zmieniaja w biznesie.
    > Jak sam piszesz, +/-2% od sredniej.

    Co przy 0,23% miesięcznie na najlepszej obecnie lokacie jest tylko 1000%
    większym zyskiem. Osobiście chciałbym się jutro dowiedzieć, że mi 10x
    pensję podniesiono w wyniku "drobnej fluktuacji" ;-)

    > Meritum to nie zmienia - zeby ktos zarobil na wahaniu kursow, ktos
    > inny musi stracic.

    Idę dziś do fryzjera. 50zł zapłacę. To kto straci? Ja czy on? Bo wymiana
    nastąpiła. Pieniądze są ekwiwalentem dóbr.

    > Owszem, sa ludzie przycisnieci sytuacja, sa nieswiadomi ... ale tak
    > jestem ciekaw czy to masowe reklamowanie forexow to nie jest
    > organizowanie sobie baranow do strzyzenia :-)

    Oczywiście, że jest. Ale nie sam Forex. Dźwignia.

    --
    Pozdrawiam