  • Data: 2022-09-25 11:11:55
    Temat: Re: Kursy w kantorach bankowych.
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podkreślmy, że ja nic nie chcę - rozważamy sobie teoretycznie
    > konsekwencje różnych zdarzeń czynionych przez potencjalnego podatnika.

    Odrzucasz kwestię intencjonalności działania. A ja nie.
    Może tak: jest zabity i jest zabójca. W zależności od intencji i
    okoliczności kara może być wymierzona od dożywocia do... uniewinnienia.

    > Przede wszystkim tu są duże spready (bo złoto fizyczne). Ale tak czy
    > siak, może to się BARDZIEJ opłacać niż z góry oddawać 32% zysku, czyż
    > nie? Przewidujesz, że złoto straci na wartości 32% w pół roku?

    Przewiduję, że podejmujesz ryzyko.

    > Ale jak długo to jest właściwie?

    Kwestia interpretacji. Handlowałeś rok walutą, potem zrealizowałeś w
    minutę swój koncept z ETF i nie płacisz podatku. Nie brzmi to jak s-f?