    From: "skippy" <m...@t...moon>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kuźwa jest tu jeszcze ktoś zainteresowany kreskami ?.
    Date: Sun, 28 Nov 2010 13:20:13 +0100

    Użytkownik "Endriu"

    ...> wrzuciłbys jaki wykres, tudzież jakiś cieakwy AFL nad którym można by
    było
    > się pochylić.

    A ty kiedykolwiek, wrzuciłeś tu coś oprócz pytań do Architekta???

    > Totusie (z małej litrery) oprócz naganiania na Balcerowicza wrzuciłbys
    > może jakąś prognozę ?.

    jak wyżej

    > Na iFutures.pl aż roi się od ciekawych kresek

    To napisz tam coś.
    W czym problem?

    (tzn. ja wiem w czym; pytam tak ogólnie)

    > Wrzućcie coś ciekawego od siebie np. coś takiego jak "nowa" kreska
    > napotkana ostatnio u kolegi "Karnak".

    no własnie stary, jak na razie osiągnąłeś efekt
    witają tu już goście pl.soc.polityka
    zaraz cie rozjadą, i wtedy pewnie tu sie przeniesie cały tamten szit

    PS
    Szkoda usenetu
    jak widać to agonia
    rodzi to moje poważne obawy, że wszędzie gdzie nie przyjdzie prokurator, ani
    misu przyjebać pałką, to mozna zapomnieć o samoorganizacji itp sprawach

    inna kwestia, ze to raczej naturalne
    w sumie dziwne by było, gdyby taka masa ludzi pisała tylko na temat i nie
    ogniskowała swoich fobii oraz niepowodzeń zyciowych w jedynym kanale, w
    którym im nikt nie moze dać kopa w dupe