eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKwitek dla klienta, kwitek dla sklepu...Re: Kwitek dla klienta, kwitek dla sklepu...
  • Data: 2016-08-16 17:37:50
    Temat: Re: Kwitek dla klienta, kwitek dla sklepu...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > - na terminalu ma pani napisane nacisnac jadynke jak podpis zgodny

    Właśnie - "maszynką" do porównywania podpisu z tym na karcie jest kasjer.
    Oczywiście jest to utrudnione przez dostosowanie infrastruktury (przynajmniej w PL)
    do kart pikaczowo-pinowych, czyli co najmniej PIN-pad z czytnikiem pikaczu - a i
    często po prostu cały terminal z czytnikiem chipów - wystawiony do klienta i brak
    podawania karty sprzedawcy - ale przecież nie uniemożliwione.
    Zastanawiam się tylko nad tym, jak porównać podpis ze slipa z tym na karcie, która
    siedzi w czytniku ;) Choć pewnie wtedy już kartę z czytnika wyjąć można.

    Po co więc zawracać głowę podpisywaniem, którego nikt nie weryfikuje ?
    Niech fotografują gęby kupujących, a nie opóźniają.

    PS.: A to dostosowanie infrastruktury jest, jak dla mnie, podstawą. Jakiś czas temu
    nabijałem się z OBI, chyba na forum mBanku, że mają terminale z PIN-padami z
    wbudowanymi czytnikami pikaczu, ale taki pin-pad leży od strony kasjerki i sobie
    można "piknąć" najwyżej pod nosem.
    Może przeczytali, a może i innym klientom się to nie podobało, bo po jakimś pół roku
    (może wcześniej, ja tam bywam raz na pół roku ;) już znaleźli sposób, żeby te
    pin-pady na stałe do klientów wystawić, choć trzeba było w tym celu kabelek
    przeciągnąć...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1