  • Data: 2003-06-28 22:01:58
    Temat: Re: LUKAS BANK S.A.
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bdl2e1$lc2$...@a...news.tpi.pl,
    marcintoja0 <m...@o...pl>:

    > Karta jest zupełnie blokowana, nie można nawet salda sprawdzić, a
    > robią to dosyć prymitywnie, bo dzwonią do CKC BZWBK i cofają
    > autoryzację dla danej karty.

    Czyli zaplacic (bezgotowkowo) tez sie nie da?

    Faktycznie to dziwne! Przypadkow przelewow obnizajacych salda do niskich
    wartosci jest na pewno niemalo (np. wszyscy Ci, co uzywaja kont Lukasa jako
    proteza do wplat/wyplat gotowkowych i zaraz przelewaja do innego banku),
    wiec musza zatrudniac calkiem sporo osob do tego dzwonienia.

    --
    Robert