  • Data: 2007-12-16 11:47:56
    Temat: Re: LUKAS Bank - rewelacyjny przez Internet
    Od: summ <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Gru, 11:52, "Damian" <x...@o...pl> wrote:

    > jesli to taki problem (ja go nie dostrzegam bo przelewam na niezmienne
    > konta-no moze raz w miesiacu nowe konto sie zdarzy)
    >
    > proponuje
    > 1. otworzyc Notatnik (Start-> Programy -> Akcesoria ->Notatnik)
    > 2. wkleic numer_konta_ze_spacjami
    > 3. wcisnac ctrl H
    > 4. w pierwszym polu ZNAJDZ zrobic odstep klawiszem spacji
    > 5. w drugim polu ZAMIEŃ NA - NIC nie wstawiac
    > 6. nacisnac przycisk ZAMIEŃ WSZYSTKO
    > 7. zaznaczyc otrzymany ciag cyfr , Ctrl C i do lukasa Ctrl V wkleic

    Większość języków programowania ma wbudowaną funkcję, która zamienia
    znak na inny, w szczególności go usuwa, np w języku Python wygląda to
    tak:

    '83104016681040006700399362'

    Można napisać programik, który będzie automatycznie usuwał spacje ze
    schowka, ale wtedy trzeba by kliknąć na ten programik np. na pasku
    zadań. Wygodniejsze byłoby wywoływanie go z menu kontekstowego. Język
    Python jest darmowy - może jakiś początkujący programista da się
    skusić, zwłaszcza, że przyjemnie jest pisać programy, które są potem
    przez ludzi używane.

    summ