  • Data: 2006-01-25 15:22:55
    Temat: Re: [LUKAS] Prace konserwacyjne bankomatów
    Od: "PB" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Bosiacki <B...@w...pl> napisał(a):

    > Co prawda, technicznie rzecz biorąc (co czynię raczej dla czepiania się, bo
    > się z Tobą zgadzam, co do zasady), te bankomaty są nie *w placówkach*,
    > ale *w pobliżu placówek*, ale mniejsza z tym.

    W najbliższych mi dwóch oddziałach bankomaty są w placówce Lukasa.
    Vis a vis prawie zawsze pustego ekspresu do kawy.
    Duże szafy; szkoda, że nie niższe, bo by można na nich usiąść.
    W oddziałach jest co prawda kilka krzeseł, ale na dwa czynne stanowiska (z
    czterech) w jednym zawsze łapie się jelenia na &#8222;tani&#8221; kredyt, a w drugim
    łapanie kolejnego jelenia przeplatane jest przyjęciem dwóch wpłat.
    Tak poważnie myślę, że gdyby te bankomaty obniżyć, to zyskałoby się dodatkowe
    cztery miejsca siedzące. Co prawda kolejka często liczy kilkadziesiąt osób,
    ale nie od razu Kraków zbudowano.

    Może kiedy w 2009 roku (optymista ze mnie!) skończą prace nad wdrożeniem
    pierwszej wersji bankowości on-line, wezmą się za stworzenie okienek kasowych
    w placówkach?
    Ale Order Stacza Kolejkowego za prześcigniecie, w wielkości kolejek, PKO mają
    już w tym roku zapewniony.