eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLUKAS, a bardzo dziwna konieczność legitymowania przy wpłacie na konto 1000zł › Re: LUKAS, a bardzo dziwna konieczność legitymowania przy wpłacie na konto 1000zł
  • Data: 2006-07-05 15:22:08
    Temat: Re: LUKAS, a bardzo dziwna konieczność legitymowania przy wpłacie na konto 1000zł
    Od: Stefan <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie też to denerwowało, bo kazali pokazywać sobie dowód osobisty (którego
    nie mam) a prawo jazdy ktorym chciałem sie wylegitymować, według ich
    procedur nie jest dokumentem potwierdzającym tożsamość. Spytałem się jaki
    jest problem, że nie moge wplacic pieniedzy na wlasne konto - panienka w
    oddziale powiedziala mi ze chodzi o nr rachunku, ze jak im podam to przyjmą
    wpłatę - podałem, wpłate przyjęli. Od tamtego czasu pokazuje tylko
    karteczke z nr rachunku, o nic wiecej nie pytają, a zdażyło mi sie wplacać
    ponad 1000zł.