    From: "kriskel" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [LUKAS] parodia w kwestii regulaminow
    Date: Tue, 4 Nov 2003 14:33:53 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@pa135.piotrkow.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bo7veu$q7h$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam poważne wątpliwości, czy LUKAS Bank to bank, czy może jego parodia.
    >
    > Mam ochotę napisać gdzieś wyżej, niż tylko do Pani Katarzyny Ż.

    To bardzo wygodne, zapisać w regulaminie o wysyłaniu informacji listem
    zwykłym. Nie da się udowodnić, że bank takowej korespondencji nie wysłał.
    Jednakowoż ani ja, ani jak sądzę szanowny kolega nie wyraziliśmy wątpliwości
    co do tego zapisu podpisując umowy. Zwykle właśnie takie "plamki" wychodzą w
    "praniu".
    Wydaje mi się, że napisać jak najbardziej powinieneś, ale wyżej to raczej
    "do wiadomości", a głównie to "w bok" czyli do Rzecznika, czy tym podobne.
    Taki zapis regulaminu też powinien ostatecznie trafić do NSA.

    Pzdr
    kriskel