  • Data: 2011-03-21 08:57:06
    Temat: Re: Libia - walka o pokój trwa!
    Od: fatso <f...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    Moje mysli przy sniadaniu angielskim(bekon, jajka, chrupki itp):

    *Kadafi zostal w chuja zrobiony. Tzn obiecano mu za odejscie od
    programu atomowego i zaplaty za dawne grzeszki, uzbrojenie angielskie
    i wejscie do cywilizacji. Jego syna fetowano w Londynie. Nie wierz
    nigdy Anglikom bo ich jezyki sa jako u weza, widlate. Przekonali sie
    juz o tym kiedys Polacy.

    * Maly narod co ma duzo ropy naftowej ma dwa wybory aby sie utrzymac:

    a/ zniszczyc calkowicie wszelkie instalacje do wydobycia tego
    zatrutego smiercia bogactwa ,scigac niczym wscieklego psa wszelkich
    anglo-amerykanow co kusza bogactwem w zamian za kontrakty.

    b/ zbudowac sobie co predzej pare atomowych bombek dla odstraszenia
    szakali.

    * Kadafi kupowal uzbrojenie za duze pieniadze. Oczywiscie dzis juz
    wie, ze ono co jedynie do zabijania innych pastuchow wielbladow sie
    nadaje. Nikt mu nie sprzeda broni tutaj, ktora go uchroni przed
    najazdem zatroskanych o wolnosc Angoli, Zabojadow i yankesow. Kadafi
    musi pojsc po bron do Chinczykow.

    *Iran to nastepny kraj w kolejce do zajecia sie nim przez Milujacego
    Pokoj Baraka Obame. Ale oni powyzsze moje wynurzenia juz dawno sami
    odkryli, buduja po furiacku i po cichu wlasna bron atomowa. I dobrze!

    * Polska i Donald Tusk w szczegolnosci maja u mnie maly plus dodatni
    (za walesa) za zajecie kunktatorskiej postawy.
    Wsrod wytrawnych zlodziei zasiadl Donek w paryzu przy jednym stole.
    Nic mu nie wyrwali, zadnych czarnych woreczkow z trupami tym razem.
    Mam nadzieje, ze przynajmniej sam jakas srebrna lyzke tam przy stole
    dla Polski podpierdolil.

    fatso