  • Data: 2011-02-27 14:52:30
    Temat: Re: Likwidacja OFE Możliwa Czy nie?
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 27 Feb 2011 14:54:02 +0100, totus napisał(a):

    > Masz jakiś dziwną definicję własności. Powiem Ci jaka jest moja. Pieniądze
    > są moje wtedy gdy mogę je wydać na co chcę, wyrzucić przez okno, spalić albo
    > oddać komuś. Mam nad nimi pełną władzę. Jeżeli ktoś mi pieniądze odbierze
    > siłą to one nie są moje mimo, że złodziej dalej tak twierdzi. To on decyduje
    > co z nimi dalej robi. Czy wypłaca je natychmiast innym, czy też przepuści je
    > przez większą ilość pośredników i też wypłaci innym. Coś notuje na jakiś
    > kontach, na których jest moje nazwisko przysyła listy i tyle. Dalej nic z
> [...]

    Moment jeśli koza jest u Ciebie to masz nad nią władzę i jesteś jej
    właścicielem. Jeśli Twoja koza jest u mnie bo ją mi z dobrego serca
    pożyczyłeś, na ŚCIŚLE określony czas, abym mógł przez ten czas czerpać z
    niej korzyści w postaci mleka, to nie masz nad nią władzy więc już nie jest
    Twoja.
    Jeśli zamiast na ZUS przez dziesięc lat odkładałem z MOJEJ pensji 100zł na
    OFE, po to by po dożyciu 65 lat, otrzymać emeryturę, to biorąc pod uwagę,
    że nie dzierżę władzy nad owymi 100złotymi w okresie poprzedzającym
    osiągnięcie przeze mnie 65 lat życia, owo 100zł nie jest moje.

    Twoje poświęcenie dla sprawy trochę mnie przeraża.