  • Data: 2011-02-27 16:55:58
    Temat: Re: Likwidacja OFE Możliwa Czy nie?
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 27 Feb 2011 17:38:25 +0100, skippy napisał(a):

    > Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > poza tym znając opinie paru tu czasem piszących ludzi, to w szerszym
    > głosowaniu mam obawy że by było 2:xx
    > chyba nawet ultra zajebiście liberalny Endriu by stanął po Twojej stronie
    >
    > co Endriu?

    No pewnie ze nie przegrałem. Ja idę do sądu ;) Poza tym nikt OFE nie
    zlikwiduje bo nikt nie weźmie na swoje barki problemów które opisałem. Tyle
    ,że dalej skippy będziesz zmuszony do płacenia 2,5% a przy takiej stawce to
    nawet taki "fascynat" OFE jak ja szczerze wątpię, że coś z tego będziesz
    miał.
    W imię świętego spokoju dlaej więc będziemy marnotrawić pieniądze na
    niby-OFE tak jak w dziesiatkach innych przypadkach: administracja, oświata,
    o opieka zdrowotna. Słupki poparcia - to jest teraz najważniejsze. Po nas
    choćby potop.