    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Likwidacja tokenów
    Date: Fri, 13 Nov 2015 16:15:27 +0100

    On Thu, 12 Nov 2015 21:42:58 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Bo trzeba wcześniej osiągnąć stosowny ePUAP.

    Mam profil zaufany (jeśli to masz na myśli) od kilku lat.
    Niestety wysłanie dokumentu przez PUE wymaga certyfikatu
    kwalifikowanego. Albo ja nie umiem tego zmienić :)

    >Hm... A co to CEIDG?

    https://prod.ceidg.gov.pl
    - teoretycznie właściwa ścieżka do zgłoszenia numerów kont do
    wszystkich urzędów (jedno okienko). Ale mój pesel im się nie podoba :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl