  • Data: 2003-03-26 17:20:35
    Temat: Re: Limity KK w BZWBK i Multi
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał

    Ja mam - 2 x netto (proponowali mi 3 x netto). Dostalem bez zadnych papierkow,
    bo mam konto (z wplywami) wiecej niz 6 m-cy.

    > Ja tez. Ale bylem. Okazalo sie, ze zarobki w wysokosci 90% wymaganego
    > minimum sa zbyt male i nic nie jest w stanie tego zmienic (spora lokata czy
    > Aquarius).

    http://www.mojavisa.pl/okno.pl?id=17

    - A jesli mam troszke mniej niż 1700 netto, to czy MB orzuci mój wniosek czy
    rozpatrzy go indywidualnie?
    - Obecnie wymagany jest min dochód netto w wysokości 1700 zł. Planujemy
    wprowadzić możliwość wydania karty, pod warunkiem, że Klient założy odpowiednią
    lokatę w MultiBanku.