    From: top <t...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lokata 2M na 9% w neobanku
    Date: Sun, 31 May 2009 11:03:00 +0200

    aneczka.jedna wrote:
    > Ma haczyki
    > http://www.neobank.pl/lokaty/wysoki_procent.wbs?type
    =1
    > http://www.neobank.pl/files/WBS0029.pdf
    > Deklaracja stałych wpłat min.800 PLN na konto

    Tylko jeśli zakładasz w oddziale. Gdy zakładasz przez internet, nie ma
    obowiązku stałych wpłat (patrz par. 3, ust. 4 regulaminu).

    > Jest odnawialna i brak info, jak przez internet ją skończyć, jak przez
    > internet zlikwidować konto a placówek ma bardzo mało

    Na pewno jest jakiś sposób żeby zrobić to bez wizyty w oddziale. Może
    telefonicznie ? Trzebaby zapytać w tym banku, a najlepiej jakby znalazł
    się na grupie ktoś kto już zakładał tą lokatę.

    Ja tam widzę potencjalny inny haczyk - "Przesłanie wypowiedzenia umowy
    Konta - 10 zł". Czy to znaczy że jak będę chciał zamknąć kiedyś
    niepotrzebne konto, to bank przyśle mi papier i policzy 10 zł ? Czy
    chodzi tylko o sytuację gdy to bank z jakichś powodów wypowiada umowę
    klientowi ? Wydaje się że to drugie, ale lepiej się upewnić :).

    Jeszcze przelew do innego banku kosztuje u nich 2 zł, odzyskanie kasy z
    lokaty nie będzie całkiem darmowe ;).