  • Data: 2011-01-03 16:28:12
    Temat: Re: Lokata jedniondiowa na 4% mBanku
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bliippp" <b...@v...net> wrote in message
    news:4d21e56d$1@news.home.net.pl...
    > Jak załozyć taką lokatę?
    >
    > -spełniam 2 warunki więc łapię się na warunki
    > http://www.mbank.pl/promocje/mLOKATY/twoj_wyzszy_zys
    k/#tabs=1

    > -piszą, że lokatę Twoj wyzszy zysk II mozna zalozyc jedynie przez link z
    > serwisu transakcyjnego, niestety w "Wiadomosciach" z banku posiadam
    > wylacznie info z emaklera a starsych wiadomosci nie ma. Nie jestem wiec w
    > stanie stwierdzic czy w przeszlosci dostalem info z linkiem promocyjnym.
    > Jest wiec szansa zalapac sie na taka lokate w wysokosci 4%?

    Ludzie zalozcie sobie konto oszczednosciowe na 4.5% w Meritum lub GO albo
    ewentualnie EB-4.05%. Mbank juz dawno przestal byc bankiem do oszczedzania.

    > -oddzwonili do mnie dzisiaj z OF z info nt lokaty 12% - 9%netto. Na
    > pytanie czy to jest wylacznie lokata bez udzialu w zadnym funduszu zaczely
    > sie wykrety i padlo stwierdzenie ze oferta jest powiazana z innymi
    > produktami, ale opowiedza mi o nich jak przyjde osobiscie. Ktos przerabial
    > i wie o co chodzi? Zastanawiam sie caly czas nad lokatami w Getinie, ale
    > te kilkadziesiat tysiecy strach mi wkladac w taki niepewny bank.

    Wkladac mozesz w GO, ale tylko w czyste lokaty codzienne, ewentualne
    polaczenie z kontem skarbonkowym pozwoli zwiekszyc efektywne oprocentowanie
    szczegolnie lokat krotkoterminowych. Od struktur czy innych takich produktow
    lepiej trzymac sie z daleka, bo nie przyniosa one zysku w niestabilnych
    czasach.
    Jezeli sa to czyste lokaty to maja pelna gwarancje BFG i nie ma znaczenia w
    jakim banku je masz, powinna byc w takim co placi max duzo na lokatach.
    Oczywiscie milczaco zakladam, ze lokaty nie przekrocza rownowartosci 100tys
    EUR w GO.