  • Data: 2010-12-05 10:49:24
    Temat: Re: Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    "Damian News" <b...@p...onet.pl> writes:

    > Witam

    > Fajna oferta tylko szkoda ze tak krótko, bo mi sie akurat 9 koncza
    > lokaty.
    >
    > Ale znalazlem info na karcie produktu ze Termin waznosci wniosku
    > 14 dni
    > Czyli ze wystarczy w tych 3 dniach zlozyc wniosek a potem tak jak
    > na normalnych lokatach w ciagu 2 tygodni doslac kase.
    >
    > Ale tego manewru nie da sie chyba zrobic z kontem skarbonkowym w
    > getinonline aby dodatkowo miec te 1 zl bonusu.

    No ja właśnie nie jestem tego taki pewien:
    Lokata powinna by zalożona ze środków zgromadzonych na rachunku
    oszczędnościowo- rozliczeniowym Klienta w ramach serwisu
    getinonline.pl

    Jeśli zadeklaruję "przelew z mojego konta w innym banku" a następnie
    zrobie przelew z mojego konta skarbonkowego to IMO lokata jest założona
    ze środków konta skarbonkowego. Jakby co będę reklamował :)
    KJ

    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.