  • Data: 2010-12-07 17:53:33
    Temat: Re: Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    "Damian News" <b...@p...onet.pl> writes:

    > Przetestowałem zakładanie lokaty przelewem z Konta Skarbonkowego a
    > nie bezpośrednio. No i niestety tak jak myślałem bonusu NIET :(
    >
    > I teraz pytanie gdzie znajdę na ich stronie ten twój cytat bo
    > trzeba będzie niestety składać reklamacje :)
    >
    > "Lokata powinna by założona ze środków zgromadzonych na rachunku
    > oszczędnościowo- rozliczeniowym Klienta w ramach serwisu
    > getinonline.pl"
    >
    > bo tylko znalazłem cos takiego:
    > Korzystasz i zarabiasz:
    > 1 zł za założenie każdej lokaty
    >
    > Damian

    http://getinonline.pl/
    -> "Przydatne dokumenty"
    -> "Zawiadomienie dla Klientów - Posiadaczy rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego Konto Skarbonkowe"

    czyli

    http://getinonline.pl/egetin/doc/zawiadomienie_dla_k
    lientow_posiadaczy_rachunku_oszczednosciowo_rozlicze
    niowego_konto_skarbonkowe.pdf

    sprawdziłem przed chwilą - cytat się nie zmienił.

    KJ

    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.