eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLokata na 4% + bonus 65 zł w promocji Comperia Bonus - Raiffeisen Polbank › Re: Lokata na 4% + bonus 65 zł w promocji Comperia Bonus - Raiffeisen Polbank
  • Data: 2015-03-17 01:40:44
    Temat: Re: Lokata na 4% + bonus 65 zł w promocji Comperia Bonus - Raiffeisen Polbank
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-16 o 20:33, RobertS pisze:

    > w klonach masz 4% do 100kzł bez dodatków
    >
    > lokata na 10kzł to jakiś śmiech, 10 zł za lokatę + 55 zł za konto ;-/

    Śmiech, nie śmiech ... 4% nie do pogardzenia obecnie no i jeszcze wisienki
    Konto chyba i tak otworze (szkoda ze bez wisienek) bo planuje wziąść
    pakiet "lojalnościowy" znoszący oplatę roczną za KK - która dalej IMO
    nie jest zła na tle konkurencji i daje niewielki CB - ale daje ;)

    A co do klonownicy - babcia mawiala ze nie wklada sie wszystkich jajek
    do jednego koszyka ;)
    - poza tym jak dla mnie obecnie to tylko 3,4 % w IB a do Getina jakoś
    mnie już nie ciągnie :/ - bylem w stacjonarnym i on-line ... przy czym
    ten drugi to upierdliwy do rozwiazania byl szczegolnie

    Pozdro